subota, 25. siječnja 2014.

DIY nail stickers

Ovaj tjedan je na Tematskim noktima na forumu tema „Marry me nails“, pa sam i ja odlučila sudjelovat ;) Udaja je zbilja još prerana za mene, ali ovo mi je bila skroz zgodna prilika da se uhvatim u koštac s manikurom koju već dulje vrijeme želim napraviti.

 

Radi se o ovoj naljepnici na prstenjaku, koju sam sama napravila. Nekako mi je preslatko to srce ;) Napravila sam vam i mali tutorijal, pa možete i sami pokušat napraviti što god vam padne na pamet ;)



Idemo redom:
1. Ja sam si na papiru naškrabala par ovakvih srca i napravila dan ranije dvije naljepnice. Manja mi se više svidjela, pa sam je skrenirala i uvećala, jer mi je bila premala za nokat. Vi možete isprintati bilo što, sami nacrtati, ili kako god već.
2. Zatim se uzme mali komadić plastične folije. Ne znam kako bi je drugačije nazvala ;) Ja sam uzela foliju s potrošenog dijela nekih naljepnica za nokte. I spajalicom je pričvrstite za papir, tek toliko da ne miče ;)
3. Na neki papir sa strane kapnete točkicu laka s kojim želite bojati motiv, uzmete kist i bacate se u posao ;) Najbolja stvar je to što u svakom trenu kad jako pogriješite možete drugim kistićem umočenim u odstranjivač obrisati to i pokušati ponovno.
4. Poanta u tome je da ne moraju sve linije koje povlačite biti skroz savršene. Pala mi je na pamet jedna odlična ideja s iglom. I djeluje! Uzmete iglu i lagano odstranite višak koji je recimo pobjegao kistićem dok ste kružili slovo „o“.
5. I to je to, imate savršeni oblik koji ste sami napravili ;) Ovu sliku sam stavila da vidite da zbilja nije prekomplicirano kada se uvježba. Prvi dan mi je dugo trajalo iscrtkavanje, ali drugi puta mi je samo jedna točkica laka bila dovoljna za svaki uzorak. Znači, iscrtkan je bio prije nego se točkica laka krenula sušiti ;)
6. Budući da se kod mene radi o crnoj boji, pričekala sam par sati prije nego sam stavila nadlak preko motiva. Brzim povlačenjem kista, bez nepotrebnih ponavljanja poteza na mjestima gdje sam već prešla nadlakom, uspjela sam to napraviti bez povlačenja laka.

I to je to. Kada se osuši, izrežete škarama po konturama odvojite od podloge i stavite na neosušeni sloj laka. Prelakirate nadlakom i gotovoooo ;) (ja sam odvajala iglom, pincetom se može pogužvat naljepnica)

Meni je ovo odlično i sigurna sam da ću često to raditi.
Kako vam se sviđa ova tahnika? Hoćete isprobati?

3 komentara:

  1. Odlično je :)
    I ja sam nedavno radila tutorial za stickere, puno lakše nego crtati slobodnom rukom na nokat a efekat isti...
    Samo što sam ja radila na selotejpu, pa kad ga počneš odljepljivati naljepnica se skoro sama odvoji.

    OdgovoriIzbriši
  2. Joooj sviđa mi se ideja!!!
    (vidjela sam i Bojaninu!) i planiram to svakako i sama isprobati!!!
    A manikura ti je odlična :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Kako dobrooo, moram obavezno probati! Iskreno, da nisam pročitala post mislila bi da su to neke kupljene naljepnice :D

    OdgovoriIzbriši