nedjelja, 25. svibnja 2014.

Water marble: s čim i kako? ;)

Jedna od pipkavijih tehnika nail arta. Većina cura je izbjegava jer je nekoliko puta napravilo više štete nego koristi, pa sam odlučila podijeliti s vama par stvari koje vam možda olakšaju igranje s vodom i lakićima ;)

Za početak, što vam je sve potrebno:
  • ČAŠICA. Preferiram neku manju. Manje laka je potrebno kapati i jednostavnije je protresti (horizontalno) čašicu ako je potrebno malo stimulirati širenje laka. 
  • ČAČKALICE. Ili štapići ružinog drveta. S njima nisam pokušavala, ali njih većinom koriste strane blogerice na tutorijalima.
  • UBRUS. Tek toliko da imate nešto ispod čašice, kako bi mogli brisati čačkalicu nakon povlačenja poteza dok radite željeni uzorak. Preporučam nakon svakog poteza obrisati čačkalicu o ubrus.
  • DESTILIRANA VODA. Ja sam svoju uzela u Plodinama. Bitno da je destilirana i da je sobne temperature. Recimo, boca mi je na temperaturi zraka oko 25 °C koliko je trenutno u Osijeku, i nisam imala apsolutno nikakvih problema s razvlačenjem laka.  Zimi je stavim na par sekundi u mikrovalnu prije nego krenem raditi. Ako je hladna, lak se brže suši na njezinoj površini pa se ne mogu lijepo razvlačiti lakovi, niti se mogu lijepo izvući željeni oblici.
  • ODSTRANJIVAČ LAKA I BLAZINICE. Bit će vam potreban u slučaju nedovoljno dobro izvedenog oblika na noktu. Na početku će vam trebati više blazinica, dok vam kasnije vjerojatno neće ni trebati ;)
  • PLASTIČNE ŽLIČICE. Zgodne su mi za početak. Dok vježbate, možete prvo s njima pokušavati. Još koristim žličice kad uronim nokat i trebam pokupiti ostatak  laka s površine prije nego izronim nokat. Većom površinom zahvaća, pa se brže počisti nego čačkalicom. Netko koristi štapić za uši u tu svrhu, ali ja njega nekako izbjegavam, jer ne volim kad mi se polijepe svugdje niti vate.
  • PEEL OFF BAZA ILI SELOTEJP. Kako bi se zaštitila koža oko nokta. Možete i bez toga, ali u tom slučaju imate više posla za čišćenje.

 

1. Napunite čašicu vodom. Kao što sam rekla, preporučam manju. Mojoj je promjer oko 4 cm.

2. Kapnemo lak na sredinu. 

3. Ako se nije razvukao, uzeti čačkalicu i razvući ga do rubova. (Krenula sam raditi s ovom svjetlijom nijansom, pa sam shvatila da bi bilo zgodnije s tamnijom. Tamniju nisam slikala u prva dva koraka, nemojte zamjerit ;))

4. Naizmjenično kapati različite boje. Osobno preferiram kada su to dvije boje. Ili nijanse iste boje. 

5. Čačkalicom krenemo povlačiti uzorak prema sredini. Tu je dosta bitna stvar da čačkalicu ne izvučete odmah. Kada ste došli do sredine, prvo je malo gurnuti prema unutra, i tek onda izvući. To ćete vidjeti bolje na nekim video tutorijalima ako si pogledate.

6. Kada to napravite dovoljan broj puta imate cvijet. Možete stati i na ovom koraku, pa tu uroniti nokat.

7. Ukoliko želite špicaste latice kao što ja imam na manikuri koju ćete vidjeti na kraju, onda još povlačite čačkalicom od unutrašnjosti latice prema rubu posude.

8. Kada se dobije željeni uzorak, uroni se prst na mjestu koje vam se najviše sviđa. Prst ostaje uronjen a štapićem ili žličicom pokupite ostatke laka s površine. Tek onda se izroni prst.


To su sad bile neke osnovne stvari koje vjerojatno većina i zna. Vjerojatno vas zanima s kojim sam lakovima radila. To je i meni samoj bio problem u početku, jer su mi kapljice laka samo padale na dno. Teksturni, mat, šljokičasti, sa shimmerom, baze i nadlakovi nikako ne idu. Trebali bi biti lakovi koji nisu gumenasti, s čije četkice brzo sklizne kapljica laka. 

Ono što sam uspjela zaključiti je da se svi Moment lakovi koje imam jako lijepo razvlače. Također, Smart Girls Get More brojevi 152, 158 i 47 (doduše, to su jedini koje ja imam, a da nisu glitteri). Od bijelih lakova, imam Wet 'N' Wild, Max Factor i Eveline, a sva tri se lijepo razvlače. Prije sam imala i Glamour iz Offertissime, on se također lijepo razvlačio. 


Ali, moj apsolutni favorit su Golden Rose Rich Colour lakovi <3. I oni koji imaju sitno shimmera u sebi se razvlače :)

Mislim da bi to bilo to otprilike. Ako imate pitanja, slobodno pitajte, bit će mi drago pomoći ;) Za kraj, evo slika manikure koju sam sinoć napravila:





1 komentar:

  1. woow fenomenalna manikura
    po pitanju tehnike... joj muka mi je za čistiti :( moram probati ovo sa peel off bazom

    OdgovoriIzbriši