ponedjeljak, 7. srpnja 2014.

Matching Manicure Sunday [Stampig Manicure]

Jučer je bila tema MMS pečatiranje. Budući da nisam stigla napisati post, pišem danas sa zakašnjenjem ;) Manikuru sam napravila još u subotu ujutro, budući da sam znala da u nedjelju neću stići, a tema mi se jako sviđa. Volim pečatiranje. Imam podosta pločica, no rijetko koja mi se i danas sviđa :D Ali, premda su essence-ove ili neke kineske, nisam do sada imala nekih problema s prenošenjem uzoraka. 

Neću pretjerano duljiti, jer je manikura skroz jednostavna. U subotu sam se spremala za neke svatove, pa sam je trebala uskladiti s outfitom, tako da je izbor pao na nude i plavi lak. Budući da nisam imala ni puno vremena, odlučila sam pečatirati sa svojim najdražim motivom s pločica koje posjedujem. Jako često se ti cvjetići nađu na mojim manikurama ;)

Na malom, kažiprstu i palcu sam nalakirala plavi, na preostala dva nude i preko njih pečatirala po 3 plava cvijetića. Kako je ispalo, procijenite same ;)

  

I, naravno, svakako pogledajte što su napravile na ovu temu ostale blogerice ;)


Broj komentara: 5:

  1. Meni se sviđa :)
    Već sam te par puta htjela pitati - koja ti je to pločica sa cvjetićem???
    U biti baš bi mogla pisati što si sve koristila (mislim na nazive!) :PPP

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. To su neke žnj pločice iz kineskog seta :D

      http://www.ebay.com/itm/Salon-Nail-Art-Stamp-Stamping-Plates-Polish-DIY-Design-Decoration-Tool-Kit-Set-/111294499222?pt=LH_DefaultDomain_15&hash=item19e9ab4996

      Izbriši
  2. decentan stamping, odlično spojene boje, sviđa mi se :D

    OdgovoriIzbriši
  3. Nekako mi se nude ne sviđa,ali zato mi je plavac divan :)

    OdgovoriIzbriši