srijeda, 18. rujna 2013.

31 day challenge: day 18 [half moons]

Ovo je prvi dan kada sam baš imala lijepo zacrtano u glavi što bi napravila. Radi se o manikuri koju je mirtochka napravila kao uvodni post u svoje bloganje (klik!) ;) Manikura mi je apsolutno fantastična, samo, čudo jedno kako pogrešan izbor boja može sve uništiti :D Brzo sam je skinula i napravila ovo što ćete sada vidjeti. Koristila sam bijeli lak, preko njega polijepila krug i trakicu od selotejpa, i prelakirala franken lakom (breskvasti Eveline i Moment) kojim sam nalakirala još dva nokta. Na mali je preko bijelog išao sloj Essence Hello holo i jedan sloj srebrnih šljokica. Zakovica, par linija kistićem i to je to :)


Ne izgleda baš kao half moon, prije kao full moon, ali nikad prije nisam radila ovakve manikure, pa sam čak i zadovoljna ;) 

Broj komentara: 5: