petak, 20. rujna 2013.

31 day challenge: day 20 [water marble]

Samo sam jednom do sada radila water marble na sve nokte, i nikako mi nije sjelo, pa sam odmah isti dan skinula. Zato sam ovaj puta napravila samo na dva nokta, a ostale jednobojno uklopila, da sve skupa bude u nekom skladu ;) Lakovi su Moment neon žuti i rozi, i jako dobro se razvlače na vodi :) Ako nikada do sada niste uspjeli s water marble tehnikom, predlažem da probate s nekim od Moment lakova, jer zbilja dobro funkcioniraju :) I s destiliranom vodom :)



3 komentara:

  1. I'm not sure what language you're blogging in but your water marble looks great!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Language is croatian ;) I have no time to write in english too :/ And thanks! :)

      Izbriši
  2. Ja sam dva puta bezuspješno radila water marble ali ak veliš da sa Momentićima funkcionira isprobat ću kroz vikend :))))

    OdgovoriIzbriši