četvrtak, 5. rujna 2013.

31 day challenge: day 5 [blue]

Evo i plave! :) Obožavam plave lakove :) Malo za promjenu, odlučila sam ne natrackati puno boja ;) Ovako, jednostavno i decentno :D Čak sam jako iznenađena kako mi izgleda ova boja na noktima! Nekako sam uvijek bježala od tamnih nijansi na ovom ovalnom obliku, jer sam smatrala da napadno i neukusno izgleda, ali s ovom bojom to nije slučaj. Nokat na malom i srednjem prstu sam nalakirala bijelim Glamour lakom u dva sloja, pričekala da se dobro osuši i polijepila trakice selotejpa koje sam prethodno isjekla na željenu debljinu. Prelakirala plavim, a ostale nokte cijele nalakirala plavim lakom u dva sloja i to je to :) Lak je onaj brand CR, rijetki su čuli za njega, ali ima jako lijepih nijansi. Malo im je čudniji miris, ali sam zadovoljna pigmentiranošću :) Dva normalna sloja i to je to, potpuno prekriven nokat. I, da, cijena im je smiješna :D U susjednoj nam Srbiji, komad je nešto manje od 4 kn :D 


Stavila sam bazni lak ispod, ali svejedno držite fige da nemam plave nokte nakon skidanja! ;)

4 komentara:

  1. Hej, možeš mi da ti svoj mail? hvala

    OdgovoriIzbriši
  2. Mornarski noktići :)
    Super napreduješ sa izazovom. Vidjela sam i ostale kombinacije, što na forumu što ovdje i sve su odlične.

    Aurora B (forum) :)

    OdgovoriIzbriši